De snelste en gemakkelijkste weg naar procesmanagement

Nieuwe versie 3.0 van AO-online is uit

Wilt u onze nieuwe versie uitproberen, dan kan dat vanaf nu!

Wat is er zoal veranderd? In zijn algemeenheid is de vormgeving van alle schermen verbeterd en sluit goed aan bij de moderne stijl van vandaag. Hierdoor is het navigeren door de applicatie nog gemakkelijker. Verder zijn vooral alle grafische overzichten verbeterd. Bij grotere overzichten, zoals het organogram, kan er gemakkelijker door het scherm worden bewogen. Ook kunnen alle overzichten eenvoudig naar een plaatje met hoge resolutie worden geëxporteerd. In de beheeromgeving zie je nu direct wat je toevoegt en verwijderd in de grafische overzichten. Je hoeft daarvoor niet meer naar de voorkant om te bekijken hoe bijvoorbeeld het processchema eruit ziet.

Volgens de eerste gebruikers feedback is de applicatie nu aanzienlijk sneller en wordt als nog gebruikersvriendelijker ervaren. Mocht u problemen ervaren, meldt u dat dan via een supportticket (onder aan de pagina) en wij beloven het zo mogelijk binnen 24 uur op te lossen.

Voordelen van AO-online.nl

AO-online is een via internet toegankelijke applicatie voor het vastleggen, publiceren en beheren van bedrijfsprocessen.
AO-online wordt met een abonnement geleverd via het web, volgens het zogenoemde SaaS-model (Software-as-a-Service).
U hoeft dus geen hardware of software aan te schaffen of te onderhouden en geen langdurige implementatie te doorlopen.

AO-online staat voor eenvoud en gemak. AO-online maakt het verschil, dankzij de volgende klantvoordelen.

Why to choose us

AO-online is geschikt voor het beschrijven van uw administratieve organisatie en interne controle (AO/IC), het maken van kwaliteitshandboeken en het aantoonbaar voldoen aan diverse wet- en regelgevingen (ISO, Wft, HKZ, etc). AO-online biedt ongekend veel functionaliteit voor een zeer aantrekkelijk jaarbedrag.

AO-online is een cloudbased applicatie. Deze oplossing werkt kostenbesparend. U heeft namelijk geen kosten voor systeembeheer, geen opstartkosten, geen extra kosten voor dure hardware, etc.. Bovendien kent AO-online verschillende abonnementsvormen waaruit u kunt kiezen. Elke abonnementsvorm omvat gratis onderhoud, updates en upgrades en dagelijkse back-ups. Kortom: een zeer gunstig prijs/functionaliteit verhouding.

Tijd is uw belangrijkste bezit. Daarom is AO-online speciaal ontwikkeld om snel en eenvoudig uw processen vast te leggen, te publiceren en te beheren. Training is niet of nauwelijks noodzakelijk.

Met een internetverbinding en een moderne webbrowser is AO-online altijd en overal toegankelijk. AO-online werkt met de modernste webbrowsers Firefox, Internet Explorer, Chrome en Safari. U hoeft absoluut niets zelf te installeren op uw eigen hardware.

Het AO-online team bewaakt de applicatie 24/7 om te garanderen dat het in top-conditie blijft. AO-online draait op een eigen veilige en betrouwbare server. Deze server is fysiek beveiligd achter een kooi bij ons datacentrum. Dagelijks worden back-ups van uw data gemaakt. De data blijft altijd van u en wordt nooit gedeeld. U kunt uw gegevens altijd exporteren naar XML- of Excel-format.

AO-online wordt voortdurend verbeterd, mede dankzij de ideeën en suggesties van onze klanten. En uw abonnement profiteert direct van deze upgrades, zonder extra kosten. U maakt altijd gebruik van de laatste en beste versie!

Dankzij deze unieke eigenschappen bent u snel op weg en heeft u uw bedrijfsprocessen snel op orde!

Functionaliteit

Onze Tarieven

Hieronder staat het overzicht van de verschillende abonnementen die wij aanbieden. De abonnementen onderscheiden zich door het aantal gebruikers en beheerders en de hoeveelheid opslagruimte voor documenten.
Heeft u specifieke wensen (meer gebruikers, meer beheerders, meer opslag, hulp bij inrichting) neem dan gerust contact met ons op.

Wilt u eerst AO-online.nl gratis proberen, open dan direct de Live demo of neem een 30 dagen proefabonnement.

Aanmelden is zo gedaan, er is geen betaling vooraf of gebruik van Creditcard nodig.

Lite *

149
per jaar
  • 1 gebruiker
  • 1 beheerder
  • 25MB opslag

Small

495
per jaar
  • 10 gebruikers
  • 2 beheerders
  • 100MB opslag

Medium

695
per jaar
  • 25 gebruikers
  • 10 beheerders
  • 250MB opslag

Large

995
per jaar
  • 50 gebruikers
  • 25 beheerders
  • 500MB opslag

X Large

1495
per jaar
  • 100 gebruikers
  • 50 beheerders
  • 1000MB opslag
* Bij de Lite abonnements versie zit geen functionaliteit om een handboek te exporteren naar een document of direct te printen in handboekvorm.
Aanmelden voor een gratis 30 dagen proefabonnement kan ook!

Heeft u een organisatie met meer dan 100 gebruikers of speciale wensen, neem contact met ons op voor een afspraak.
Optioneel kan de opslagruimte worden uitgebreid: 250MB - € 50 p/j | 500MB - € 100 p/j | 1GB - € 150 p/j | 2GB - € 200 p/j.

Het team

AO-online is sinds 2005 actief.
Wij zijn AO-online gestart door vragen van klanten tijdens verandertrajecten die we begeleiden.
Vaak was daarbij behoefte aan een software hulpmiddel, waarin de afspraken over verbeterde werkwijzen en procedures vast gelegd konden worden.
Omdat we geen geschikte applicaties konden vinden zijn we AO-online begonnen.
Wij zijn zelf nog steeds gebruiker van de eigen applicatie in verander- en procestrajecten en dat vormt samen met de terugkoppeling van onze klanten de basis voor voortdurende verbetering van de applicatie.

Gert van Hardeveld

Gert van Hardeveld

Eindverantwoordelijk voor AO-online


Gert heeft 25 jaar ervaring in het verbeteren van commerciële processen door slimme toepassing van innovatieve technologieën (CRM en Business Intelligence). AO-online is ontstaan door de noodzaak procesvernieuwing te verankeren in deze veranderprocessen. Naast zijn werkzaamheden voor AO-online verzorgt hij lessen op de Hogeschool Utrecht voor aankomende ICT professionals.

Joost van Haren

Joost van Haren

Verantwoordelijk voor product-ontwikkeling, adviesdiensten en werving van nieuwe klanten via resellers.

Joost heeft ruim 20 jaar ervaring in het analyseren, ontwerpen en verbeteren van commerciële structuren, processen en werkwijzen binnen organisaties. Naast zijn werkzaamheden voor AO-online werkt hij als zelfstandig managementcoach, organisatie-adviseur en interim manager onder het label ZIEL & ZAKELIJKHEID - klantgericht ondernemen (www.zielenzakelijkheid.nl).

Mathijs Gaalman

Mathijs Gaalman

Verantwoordelijk voor de technische realisatie en verbetering van het AO-online product.

Mathijs heeft ruim 20 jaar ervaring met het bouwen van websites en webapplicaties. Daarnaast werkt hij al meer dan 15 jaar als project- en programma manager voor grote organisaties. Hij is technisch verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van diverse grote internetprojecten en succesvolle websites.

Onze partners

AO-online werkt samen met een aantal partners (resellers) voor de invoering en het gebruik van AO-online bij hun klanten.

Kikk

Team Kikk

Kikk Consult is een organisatie adviesbureau met een heldere en doordachte kijk op het opzetten van een managementsysteem. Kikk Consult staat voor klantgerichtheid, loyaliteit, integriteit en duidelijkheid. Als team werken zij voor en samen met hun klanten, waarbij hun no-nonsense aanpak altijd centraal staat. Het doel van Kikk Consult is samen met de klant grip op kwaliteit te krijgen. Voor meer informatie zie de website van Kikk Consult.

Qaas

Sooos

Op zoek naar een complete suite voor procesmanagement, risicomanagement, personeelsmanagement, strategisch management? Wij zijn de partner die dit allemaal kan regelen. Kijk op Sooos naar onze virtuele assistenten.

trices

Trices

Trices is een professionele dienstverlener op het gebied van procesmanagement. Wij bieden specialistische ondersteuning bij het inrichten van klantgerichte processen, het invoeren van kwaliteitswaarborgen en het verbeteren van procesbeheersing. Trices bestaat uit een mix van young professionals en ervaren consultants. Voor meer informatie zie de website van Trices

AO-online.nl

Parnter worden?

AO-online is op zoek naar partners/resellers die ons product willen gebruiken bij hun klanten. Speciaal voor de volgende doelgroepen hebben wij een partnerpropositie ontwikkeld:
  • accountant organisaties
  • advies organisaties
  • branche organisaties
  • Customer testimonials

    Onze Diensten

    U kunt AO-online of één van onze partners inzetten voor diverse diensten. Hierbij kunt u denken aan:

    Training

    De AO-online applicatie is eenvoudig in gebruik. Toch kan het voor een snelle opstart handig zijn ons in te huren voor training in het gebruik van AO-online. Met deze training helpen wij u snel en deskundig op weg.

    Duur van de training: 1 dag
    Maximaal aantal deelnemers: 8
    Kosten: € 1.000,- excl. BTW en reiskosten

    Advies en Implementatie

    AO-online kan u helpen in de opzet van uw procesmanagement, AO/IC en kwaliteitshandboek.
    Door middel van interviews en workshops helpen wij u in het opzetten van een goed passende processenstructuur en desgewenst in de uitwerking van de processen en activiteiten.

    Demonstratie op locatie

    Uiteraard kunnen wij een demonstratie verzorgen van ons product AO-online.

    Over het algemeen levert een demonstratie ook een gelegenheid op om het eigen proces helder te krijgen en een advies over hoe bijvoorbeeld een handboek of administratieve organisatie het beste kan worden ingericht.

    Certificering (ISO, HKZ, etc)

    Support

    Onze helpdesk is bereikbaar via: helpdesk@ao-online.nl.
    We streven ernaar iedere supportvraag binnen 12 uur te beantwoorden.

    Hieronder vindt u alle op AO-online.nl gepubliceerde documenten en onze FAQ.

    FAQ

    AO-online werkt met de modernste webbrowsers Firefox, Internet Explorer, Chrome en Safari. Met een internetverbinding en een moderne webbrowser is AO-online dus altijd en overal toegankelijk.

    Nee, AO-online wordt gehost in de Cloud en na een aanmeldtraject via onze website (abonneren) kunt u direct aan de slag.

    Jazeker, u kunt een proef-abonnement omzetten naar een betaald abonnement. Alle content blijft daarmee bewaard.

    Het AO-online team bewaakt de applicatie 24/7 om te garanderen dat het in top-conditie blijft. AO-online draait op een eigen veilige en betrouwbare server. Deze server is fysiek beveiligd achter een kooi bij ons datacentrum. Dagelijks worden back-ups van uw data gemaakt. De data blijft altijd van u en wordt nooit gedeeld. U kunt uw gegevens altijd exporteren naar XML- of Excel-format.

    Ja, u kunt alle gegevens (content) exporteren naar een Excel- of XML-bestand.

    In Q4 2015 en Q1 2016 wordt hard gewerkt aan een geheel nieuwe versie van AO-online.nl. In Q1 zullen de eerste klanten kunnen gaan BETA testen. AO-online wordt voortdurend verbeterd, mede dankzij de ideeën en suggesties van onze klanten. En uw abonnement profiteert direct van deze upgrades, zonder extra kosten. Wanneer wij problemen oplossen of nieuwe functionaliteit ontwikkelen dan is deze direct weer online beschikbaar. U maakt dus altijd gebruik van de laatste en beste versie!

    Jazeker, wij verzorgen training op locatie en kunnen ook begeleiden in een implementatietraject. Daarnaast werken we met partners voor bepaalde certificeringen en zij kunnen u ook verder helpen.

    AO-online is zo eenvoudig in gebruik dat u over het algemeen zonder handleiding kunt werken. Mocht u een handleiding nodig hebben dan kunt u deze vinden in documenten.

    Jazeker, optioneel kan de opslagruimte worden uitgebreid: 100MB - 100 Euro p/j | 200MB - 200 Euro p/j | 500MB - 300 Euro p/j | 1000MB - 400 Euro p/j. Neem hiervoor contact met ons op.

    Jazeker, u kunt de applicatie 30 dagen op proef uitproberen. Indien u daarna een abonnement afsluit wordt de content overgezet. Alles wat u nu dus al invult wordt meegenomen naar de definitieve versie.